חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שווקים, אאוטלטים וקניונים ברומא

יש הרבה מקומות לבצע שופינג ברומא, מרכזי קניות ברומא מקורים או פתוחים, מספר אאוטלטים עם מבצעים חסרי תקדים.
להלן הטיפים שלנו לגבי שווקים, אאוטלטים וקניונים ברומא.
לאחר מכן תשימו לכם במסלול הטיול שלכם את הקניון ברומא או את השוק ברומא.

שווקים ברומא (כולל שווקים מקורים):
לפני הכל – טיפים על כל השווקים:
1 )אפשר ואף מומלץ להתמקח. זה לא בושה. שמתי לב שזה בהחלט מוריד במחירים.
2 )יש מלא סוחרים יהודיים איטלקיים בשווקים – תזהו אותם לפי חבישת כובעים עם סמלים יהודיים )או צה"ל( או מגיני דוד שהם עונדים.
3 )להיזהר מגנבים וכייסים.
4 )יש שווקים יותר נעימים ויש פחות.

לקבלת מידע על תקופת הסיילים ברומא (חורף וקיץ) לחצו כאן

האם יש חנות פרימרק ברומא? לחצו כאן

רשימת השווקים המומלצים ברומא –

שוק פורטה פורטזה – Portese Porta – נמצא בשכונת טרסטברה. שוק הפשפשים הגדול והידוע ברומא ואולי באירופה, הוא קרוי על שם מיקומו בשער על פורטואנאסיס הבנוי בחלקו הדרומי של אזור הטרסטוורה ,שריד לתקופה בה שער זה היה שער הכניסה הדרומי לעיר. בעבר הרחוק, היה כשוק אפור-שחור, שפעל עם תום מלחמת העולם השנייה. תוכלו למצוא בשוק מעל אלף דוכנים ומציגים המציעים את מרכולתם, במגוון בלתי נתפס: ריהוט ענתיקה; דיסקים נדירים; ציוד מכני משומש; חוברות קומיקס; ביגוד יד שנייה וכל מה שתוכלו לדמיין. לשוק יש שני פתחים – מכיכר Portese ומרחוב Nievo מקבץ אליו את כל אנשי רומא )רק בימי ראשון(. השוק הוא חוויה תרבותית לא פחות מחווית שופינג ואפשר לבוא אליו ולחוש את תרבות הקניות המקומית שלא בחנויות היוקרה. ישנם גם כמה דוכני מזון נחמדים שאפשר להשיג בהם מיץ קר או ארוחה טעימה באווירה של שוק.
טיפים –
1 .שווה להקדיש למקום בין שעה וחצי לשלוש – תלוי בקדחת הקניות שלכם.
2 .גם כשיש גשם השוק פועל.
3 .מומלץ להגיע לשוק בין השעות 7-10 בבוקר אחרי שכל המוכרים מתמקמים ולפני שכל המבקרים מגיעים והמקום הופך צפוף מדי.
Via di Porta Portese & Via Ippolito Nievo – כתובת. 
4 .שעות פתיחה – השוק פועל בכל יום ראשון, בערך משעה 5 בבוקר ועד 2 בצהרים .מומלץ מאוד להגיע מוקדם מאוד או לקראת הסגירה.

שוק האוכל בטרמיני – חוויה קולינרית מדהימה עם מגוון מסעדות. שווה להגיע ולנסות מטעמים במגוון דוכנים ומסעדות. מיטב השפים של רומא ואיטליה פתחו שם מסעדות ודוכנים ואין מצב שאתם מפספסים !

שוק קמפו די-פיורי – Fiori de Campo – כיכר מלבנית שנמצאת במרכזו של החלק הנוצרי של רומא, בין החלק הרנסנסי הקלאסי של רומא )אזור כיכר נבונה( לחלק הדרומי יותר של העיר הרנסנסית אזור הפנתאון והרובע היהודי )זו גם הסיבה שרבים הם העוברים במקום בזמן שמטיילים בין שני חלקים אילו של העיר(. משמעות שמה של הכיכר הוא כנראה "שדה / מחנה הפרחים" )פיורי הוא פרח כמו, העיר פירנצה – פלורנס באיטלקית( כיוון שבעבר היה האזור שדה פתוח שהתאפיין בפריחה מרשימה. ישנה טענה שהכיכר קרויה על שמה של פלורה, אהובתו של פומפיוס שלא ברור אם חיה במציאות או שבכלל הייתה דמות ספרותית. היסטוריה – אזור זה היה בתקופתה העתיקה של רומא – שדה פתוח בין תיאטרון פומפיוס )תיאטרון ענק שהיווה מוקד משיכה גדול בימי רומא האימפריאלית ובו נרצח יוליוס קיסר( לבין נהר הטיבר, ונשאר כזה עד לאמצע המאה ה-15 .אז, כחלק מהבנייה הנוצרית המאסיבית
בעיר, החליט האפיפיור בונפיציוס התשיעי לבנות באזור כנסייה שנקראה סנטה בריגידה  (החיילות הקדושים). כיום, במקום המדויק בו עמדה הכנסייה, עומד ארמון פארנזה שממש כמבנה השגרירות הצרפתית. האפיפיור שהחליף אותו, קאלירסטוס השלישי, הורה על ריצוף הכיכר, וכמה שנים אחר כך נבנו הארמונות של משפחת אורסיני וארמון דלה קנסלריה. במשך השנים קיבלה הכיכר צביון מסחרי והפכה להיות השוק של רומא בימי הביניים, ולמקום התאספות ההמונים. התקיימו בה באופן קבוע שווקים למכירת סוסים ומוצרים שונים. בימי האינקוויזיציה הייתה הכיכר המקום בו הוצאו הפושעים ובניהם הכופרים להורג, כך שבמאות ה-16 וה-17 ידעה הכיכר לא מעט הוצאות להורג. המפורסמת שבהם היא הוצאו להורג של ג'ורדו ברונו. חשוב להדגיש שברונו לא היה היחיד שקיפח את חייו בכיכר. גם היהדות איבדה שם כמה מבניה. הכיכר שימשה גם כאתר בו היו נוהגים לשרוף ספרי הגות כופרת ויהודית, כמו ספרי תלמוד והלכה. במאה ה-19 הפסיקה הכיכר לקטול אנשים והפכה להיות שוק הפירות והירקות של רומא )עד ימינו(, למרות שלאורך השנים היא הפכה משוק של מקומיים לשוק המיועד לתיירים. הכיכר היא מרכז, תרבותי ועסקי עוד מימי הבניים ואחד הנקודות בהם כל תייר חייב לעבור כאשר הוא מסייר את רומא לראשונה אחד השווקים המתויירים והוותיקים ברומא, הממוקם בלב המרכז ההיסטורי ומציע אינסוף דוכנים, בעיקר מתחום המזון: כולל פירות, ירקות, גבינות, תבלינים, לחם, בשר ושאר חומרי גלם ומוצרי מעדנייה מן המטבח האיטלקי, לרוב באיכות יוצאת מן הכלל. את המראה הססגוני והמרגש של השוק הנפלא הזה מתבלים דוכני הפרחים הרבים. תוכלו למצוא לא מעט מסעדות במתחם, חלקן תיירותיות למדי, כדאי לקבל המלצה או פשוט לשוטט קצת יותר לעומק הסמטאות היוצאות מן הכיכר. בשעות הערב הופך האזור למרכז פאבים ובארים ומתמלא בצעירים.
טיפים –
הביקור בשוק מאוד מומלץ בגלל יופיו של השוק והאזור – כמו גם היותו נקודה שוקקת מאוד ברומא.
בשעות הערב כאשר השוק נסגר, הופכת הכיכר לאזור בילויים
והתאספות של מקומיים ותיירים. Piazza di Campo de Fiori – כתובת.
שעות פתיחה – כל יום בין השעות 6 בבוקר עד 2 בצהריים .חשוב לומר השוק פתוח כל יום כולל יום ראשון.. ההבדל בין ראשון לשאר הימים שבראשון חלק מהבסטות לא פועלות ובמקומם פותחים בסטות של בגדים.
בשוק של קמפו דב פיורי אחרי הרבה זמן שלא הייתי, מכל הדוכנים שהיו שם יש רק אחד שלדעתי שווה משהו והוא דוכן גבינות שיש להם הרבה סוגיי גבינות טובות. שאר הדוכנים ממש מיועדים לתיירים והסחורה שיש להם מתחת לכל ביקורת, יש כמה דוכני ירקות לא רעים עם מחירים ממש גבוהים אבל לא חושב שתיירים מחפשים ירקות ברומא..


שוק מקורה איטלי = EATALY – קניון האוכל הגדול של רומא. איטלי הוא מתחם שנבנה בשנים האחרונות בהשראתו של המקביל שלו בניו יורק. מדובר בקניון אוכל כולל מסעדות, בארים וחנויות גורמה- כולן מתרכזות בגסטרונומיה איטלקית ומציעות את כל השפע שארץ המגף יכולה להציע, מכל המחוזות והאיזורים שלה. חוויה שאסור להפסיד לחובבי הגסטרונומיה. מדובר למעשה בקניון בעל שלוש קומות המוקדש כולו לאוכל ומסעדות איטלקי. המסעדות ברמה והמחירים סבירים. המקום נמצא סמוך לתחנת הרכבת התחתית Piramide וישנו מעבר תת קרקעי ישירות למקום הנמצא ליד רציף 15 .המקום הזה מיועד למי שכבר חרש את כל הפיאצות והמזרקות המרהיבות של רומא ומיצה עד תום את משולש הזהב שכולל את המדרגות הספרדיות, פונטנה די טרווי ופיאצה נבונה. מי שעונה על הקריטריונים הללו, מוזמן לבקר במקום שהוא מבחינתי במסגרת האתרים השייכים לקטגוריה "רומא למתקדמים". מדובר בהיכל ענק )4 קומות שמאוד מזכירות את הסגנון של איקאה( שמוקדש כל כולו למוצרי מזון ונלווים ממיטב התוצרת האיטלקית. תמצאו שם הכל שזה אומר: יינות משובחים מכל המחוזות במדינה, גבינות, מוצרי בצק ופסטות, מוצרי בשר, דגים ונקניקים, שמן זית ממיטב היצרנים, גלידות, חומץ בלסמי ובקיצור, כל מה שקשור לעולם האוכל האיטלקי שהוא עולם קסום וגן עדן לחובבי הגסטרונומיה. בכל אחד מהקומות תמצאו דוכני מזון מהיר המבשלים ומגישים מאכלים הנגזרים מהדוכנים הממוקמים מסביב )יין, בירה, דגים, פרות ים, בשרים וכד'(. הריחות והאווירה פשוט משכרים ובהחלט ניתן לבלות במקום 3 שעות בהרבה הנאה וכיף )מומלץ לימים גשומים/ סגריריים(. אפשר לאכול במקום, להצטייד במיטב מוצרי המזון וגם להביא משהו הביתה.
Piazzale 12 Ottobre 1492:כתובת
10:00-24:00 :פתיחה שעות

קניון מקסימו – מרכז הקניות Maximo הינו קניון חדש ומפואר שנפתח בשנת 2020. רוב התיירים והמקומיים מגיעים אליו בגלל חנות פיימרק החדשה שנפתחה בו שהיא למעשה הסניף הראשון של פריימרק ברומא. עד לא מזמן היו צריכים להגיע עד לפירנצה בשביל פריימרק וזה הפתרון המושלם (מה גם שהחנות ענקית – 2 קומות). הקניון נמצא מעט מחוץ למרכז העיר ועל מנת להגיע אליו צריך שאטל, תחבורה ציבורית או מונית. פתוח מ10 בבוקר ועד 9 בערב. כתובת:

Maximo Shopping Centre, Via Laurentina, 865, 00143 Roma RM
06 8030 7010

Campagna Amica Market – יש שוק אחד מיוחד שרק ביום שבת וראשון מ 8 עד 16 ב via San Teodoro, ממש קרוב ל circo massimo, שהוא שוק האיכרים היחיד האמיתי של רומא, עם אפשרות חוץ מלקנות מוצרים ממש טובים וטריים (אני עושה קניות רק שם), גבינות נהדרות, נקניקים ועוד ויש גם אפשרות לאכול כל מיני דברים טובים.

שוק מקורה centrale Mercato – קצת אובר רייטד ויקר אבל ארכיוקטונית הוא מרשים, איטלקים לא כל כך אוכלים שם, אבל אפשר למצוא בו הרבה מאכלים איטלקים תחת קורת גג אחת. נמצא בסמוך לתחנת טרמיני.

שוק Sannio Via Di Mercato – שוק רגוע וקטן יותר, אך הגדול בתחום שווקי האופנה ברומא. הסוחרים בשוק מציעים פריטי אופנה חדשים וגם יד שנייה כמובן. תוכלו למצוא ביגוד ואביזרים כמו תיקים ונעליים. השוק הוא אחד מהשווקים המפורסמים של רומא שבאופן כללי פונה יותר לאיטלקים ומקומיים פחות לתיירים. השוק כולל דוכני בגדים וכלי בית לצד חנויות ודוכני אוכל – קוריוז מעניין שמאפיין ערי ים תיכון )גם בישראל ויוון( הוא האזור בשוק שמיועד לציוד צבאי )בגדים, משקפות וציוד מחנאות(. בקיצור לכל מי שמחפש כובעי קש ישנים מחד ונעליים של הצבא האדום מאידך כדאי לבקר במקום. טיפים – הוא נחמד ומתאים למי שמגיע למספיק זמן לרומא. הוא באופן כללי די מצומצם עם מחירים יחסית גבוהים – לא המקום למצוא מציאות.
הוא מיועד למי שרוצה חוויה יותר אותנטית של קניות ברומא. ההמלצה להגיע למקום היא רק למי שמכיר את הדברים ובא
אליהם מוכן. Via Sannio :כתובת. איך מגיעים – חשמלית – קו 14 ;באוטובוס – קו 256 שעות פתיחה – ימים ב' עד שבת 08:30-13:30 ,ימי שבת עד 6 בערב

שוק טסטקיו Testaccio Di Mercato – שוק רומאי מקורה, שהוא אמנם מוכר וידוע, אך קצת פחות מוצף תיירים. השוק הועבר רק לאחרונה למיקומו הנוכחי. מדובר בעיקרון בשוק דוכני מזון, אך מבלי לזלזל בדוכני הירקות, מאכלי הים או הגבינה, עם השנים, שוק טסטקיו התפתח להיות פנינה רצינית דווקא בתחום ההנעלה. תוכלו למצוא אזור שלם בו נמכרות נעליים בטווח מחירים ואיכות רחב, ביניהן נעלי מותגים במחירים מוזלים – עודפים, סוג ב' ודגמים מעונות קודמות, ישנן לא מעט מציאות )מומלץ להגיע מוקדם כדי למצוא אותן(. ראויה לציון לשבח גם העובדה שאת האנרגיה של הבניין כולו מספק הפאנל הסולארי על הגג. Via Galvani/ Via Alessandro Volta – כתובת שעות פתיחה – יום ב' עד יום שבת 7 וחצי בבוקר עד 1 וחצי בצהריים.

מרכזי הקניות הגדולים של רומא:

ויה דל קורסו – רחוב ארוך וענק, מזכיר קצת את דיזינגוף שמתחיל בפיאצה דל פופולו ונמשך עד פיאצה ונציה, הליכה בקצב ממוצע (בלי כניסה לחנויות) היא כחצי שעה. ברחוב תוכלו למצא את כל החנויות של המעצבים הכי גדולים וגם חנויות מוכרות כמו זארה, H&M, פול אנד בר, טימברלנד ועוד..אנו ממליצים להכנס לחנות הבגדים הזולה OVO..סטייל אורבניקה! הרחוב הזה הוא בגדר חובה לכל מי שרוצה לעשות קניות ברומא. רוב החנויות נסגרות לקראת 9 בערב ונפתחות לקראת 10 בבוקר..תרשמו באפליקציית הניווט Via Del Curso

ויה קונדוטי – רוצים מותגי יוקרה איטלקים? זה המקום עבורכם! כל המעצבים הכי נחשבים בעולם פתחו שם חנות..תוכלו למצא חנויות של דולצ'ה וגבנה, ג'וצי, ארמני, פראדה ועוד..לפני מספר שנים בשביל להכנס לחנויות הללו הייתם צריכים לשלם דמי כניסה, כמו מוזיאון..אך כיום אין בעיה להכנס גם אם לא תרצו לרכוש כלום. תרשמו באפליקציית הניווט Via dei Condotti.

מדריך על הפרוצדורה לקבלת החזר מס לאחר שופינג ברומא (איטליה) – לחצו כאן

הכי שווה זה החנויות ברחובות:
Via del corso
Via Tritone
Via Nazionale
נכנסים לחנויות על הדרך שמטיילים ונחמד לקנות שם.
יש עוד רחוב נחמד בדרך מהפופולו לוותיקן שגם שם יש מלא חנויות Via cola di Rienzo.

רשתות שוות ברומא לשופינג:
Zara בגדים
Kiko milano איפור איכותי וזול
Lush קוסמטיקה יחסית טבעית
Bershka בגדים
Carpisa תיקים מהממים
AS roma store חנות ספורט
Foot locker נעליים
Pitta rosso נעליים
Tally weijil בגדים
H&M בגדים
Mango בגדים
Alcott בגדים
Disney store דיסני
Swarovski תכשיטים
Calzedonia גרביים
Tezenis הלבשה תחתונה
OVS בגדים
דקטלון – ספורט

אאוטלטים וקניונים ברומא (או בקרבתה)

האוטלטים של castel Romano ו valmontone שווים כי אפשר למצוא דברים טובים במחירי אאוטלט כלומר לפחות 50% מהמחיר בחנות בעיר למרות שבדרך כלל לא כל הדברים הם מהעונה ולעיתים מוכרים דברים של חורף בתקופת הקיץ ולהיפך, אך עדיין שווה לרכוש בגדים במחירים נוחים.

קסטל רומנואאוטלט שלם של בגדי מעצבים. מדובר במרכז קניות עם הנחות גדולות ביותר מ-200 מותגי אופנה מוכרים לאופנת גברים, נשים, ילדים וספורט. אם תגיעו לאיטליה בתקופת SALE אז תוכלו למצא 70 אחוזי הנחה במרבית החנויות. אם תגיעו לא בתקופת SALE המחירים ינועו בין 30 ל50 אחוזי הנחה. עדיין משתלם! קצת קשה להגיע למקום (חובה לקחת מונית) אך המחירים והאווירה האירופאית שווים את זה! תגידו לנהג המונית Castel Romano. אם אתם עם רכב אז תשימו באפליקציית הניווט Via Ponte Di Piscina Copa 64 Roma. מתי פתוח? ימי שני, שלישי, רביעי וחמישי מ10 בבוקר ועד 8 בערב. בשישי ושבת פתוח מעשר בבוקר ועד 9 בערב.

לקניית כרטיס שאטל הלוך חזור לקניון אאוטלט קסטל רומנו לחצו כאן

Valmontone אאוטלט – נמצא במרחק קצר מרומא ומכיר יותר מ-170 מותגי אופנה איטלקית וחנויות בינלאומיות בשדרה גדולה ואירופאית. מחירים זולים בהרבה מחנויות אחרות במרכז העיר. אם תלכו לעמדת המודיעין תוכלו לקבל חוברת קופונים והנחות לחנויות, לעיתים כפל המבצעים יכול להגיע ליותר מ50 אחוזים. שעות הפתיחה בימי שני,שלישי, רביעי, חמישי ושישי הם מ10 בבוקר ועד 8 בערב. ימי שבת וראשון וגם בחגים של איטליה שעות פתיחה מ10 בבוקר ועד 9 בלילה. מגיעים ברכב? תרשמו בוייז או גוגל מאפס: Via della Pace, 00038 Località Pascolaro, Valmontone.

אווטלט פורטה די רומא – 2 קומות של קניון ענק בעל מגוון רחב של חנויות אופנה, איקאה, מרכזי קניות מזון, חנויות מחשבים וסמארטפונים ועוד.. קניון מעולה עם מלא חנויות ורשתות מוכרות ומוכרות פחות. לא כדאי להחמיץ. (יותר שווה לטעמי מאשר ללכת לשדרת קניות במרכז רומא)  porta di roma כמו שאר הקניונים הוא מנסה להיות אאוטלט אבל הוא לא ממש אאוטלט, מחירים מעט יקרים, חבל שאנשים יחשבו שיש שם מחירים יותר נמוכים מהמחירים של החנויות בעיר לכן רק אם אתם עם רכב שווה לנסוע אליו.
40 דקות נסיעה עם קו 38 מתחנת טרמיני עולה 1.5 יורו. מגיע כל חצי שעה. פתוח כל יום מ10 בבוקר ועד 10 בלילה. אפשר להגיע גם במטרו או אוטובוס. כתובת : Via Alberto Lionello, 201, 00139 Rom.

יורומא – מדובר באאוטלט ענק, אולי אחד מהגדולים באירופה..כאן תמצאו את כל המותגים היוקרתיים והמובילים של המעצבים האיטלקיים במחירים נוחים לכל כיס. רוב האנשים שקונים שם הם לא תיירים אלא מקומיים ולכן רוב המוכרים שם לא מדברים אנגלית..אך שווה להגיע ולמצא מציאות זולות! פתוח משלישי עד ראשון בין השעות 10 בבוקר ל9 בערב וביום שני מ12 בצהריים ועד 9 בערב. כתובת: Via Cristoforo Colombo, Angolo Viale Dell'oceano Pacifico, Rome.

סינסיטה – אחד ממרכזי הקניות הוותיקים ביותר בעיר רומא. יותר מ-100 חנויות של מעצבים ומותגים נחשבים באירופה. מומלץ להגיע ולחוות את שופינג איטלקי אותנטי. פתוח מיום ראשון עד שישי בין השעות 10 בבוקר ל8 בערב. ביום שבת פתוח מ9 וחצי בבוקר ועד 8 וחצי בערב. תרשמו בוויז או גוגל מאפס Viale Palmiro Togliatti, 2.

פרקו לאונרדו – מדובר במתחם אאוטלט עצום שקרוב מאוד לשדה התעופה של רומא. אם אתם עם רכב ויש לכם כמה שעות חופשיות עד לטיסה אנו ממליצים לכם לעבור ולשרוף את היורואים האחרונים של הטיול דווקא שם..פתוח כל יום מ10 בבוקר ועד 10 בלילה. תרשמו בוויז Viale Donato Bramante, 31/65, 00054 Fiumicino

חשוב לדעת

פורטה די רומא ו Euroma2 הם למעשה שני "קניונים" זהים בתכולתם.
פורטה די רומא נמצא ברחוב Via Alberto Lionello, 201 ממש בפרברים בקצה הטבעת מזרח (את רומא מתארים כטבעת עגולה כשקצות הטבעת הן למעשה הפרברים שלה) להגיע לקניון הזה לוקח שעה וקצת בתחבורה ציבורית משולבת מטרו ואוטובוס או רכבת שמגיעה לאזור.

לעומתו Euroma2 נמצא בלב שכונת EUR מכאן שמו. נמצא בכתובת: Viale dell'Oceano Pacifico, 83, להגיע אליו מאוד פשוט – בהנחה שיוצאים מפיאצה ונציה המרכזית – לוקחים קו 51 לקוליסאום או כל קו שמגיע לקוליסאום או הולכים 15 דקות מהכיכר לקוליסאום ועולים על מטרו B כחול לכיוון LAURENTINA שזה התחנה הסופית של קו מטרו זה.
משם לוקחים אוטובוס מספר 709 הנוסע לכיוון Timocle‬‏(כתוב על האוטובוס כיוון הנסיעה) נסיעה נעימה של 11 דקות בלבד – 6 תחנות ויורדים בתחנת Colombo/Pacifico ותראי את הקניון ממולך.
תבקשי מהנהג שיזכיר לך לרדת בקניון. את הנסיעה במטרו ממש לא מרגישים היא עוברת מהר.
הוא נמצא בדיוק בקצה השני בטבעת מהקניון השני פורטה די רומא. 
ROMAEAST מומלץ אבל הנסיעה לשם ארוכה. את כל המותגים שתמצאי בקסטל רומנו תמצאי בכל הקניונים שברומא רק שבקניונים יש הרבה מה לראות מעבר למותגים כולל בתי קפה , מסעדות, בתי קולנוע והוא נהדר במיוחד לימים גשומים להעביר בהנאה את היום.
ממליצה לך בחום על רשת בגדים ALCOT מחירי ריצפה. BERSHKA המפורסמת, DESIGUAL , רשת H&M שמחירה זולים מבארץ, רשת KIKO מחירים זולים מאוד, LUSH המבושמת – סבונים ממכרים, TEZENIS הלבשה תחתונה במחירים מצחיקים, ZUIKI הלבשה במחירים מצחיקים איכות מעולה , ZARA למכורים, כל הקניונים ברומא די זהים לקניונים בארץ ואת כל המותגים במבצעים השונים תוכלו למצוא ברחוב החנויות הראשי VIA DEL CORSO כמעט כל המותגים נמצאים בכל מקום.

לקסטל רומנו מגיעים ברכב או במונית. לא משתלם להגיע לשם במונית או הסעה כי זה מאוד יקר. ליורו2 פירטתי בתגובה פשוט מאוד לא שווה הלוך חזור במונית מקסימום תסעי הלוך איך שפירטתי ובחזור תקחי מונית. זה יקר ממש בפרברים פשוט מאוד לפי מה שפירטתי

קניון מקסימו ברומא
קניון מקסימו ברומא
4.8/5 - (44 votes)

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

לחזור למשהו ספציפי?

לקבלת ייעוץ בתכנון החופשה ברומא ללא עלות השאירו פרטים👇

חוויה ברומא מתחילה כאן

סגור